Splošni Pogoji Poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne strani in trgovine podjetja FC OLIMPIJA d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno stranjo in spletno trgovino FC OLIMPIJA, ki se nahaja na povezavi https://nkolimpija.si/ (v nadaljevanju: Spletna stran Olimpija) upravlja podjetje FC OLIMPIJA d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: Podjetje FCO).
FC Olimpija d.o.o.
Dunajska cesta 167
1000 Ljubljana
Slovenija, EU
ID za DDV: SI 35954574
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 3329330000
Telefon: 01 431 01 44
Email: office@nkolimpija.si
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine podjetja FC Olimpija d.o.o., pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Z uporabo spletnega mesta uporabnik potrjuje, da razume, sprejema in se strinja z vsemi določili teh splošnih pogojev poslovanja in politike zasebnosti in varovanja osebnih podatkov, ki so objavljeni na spletni strani.
Ti splošni pogoji poslovanja, kot tudi politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremenita ali dopolnita brez opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnega mesta po spremembi te politike uporabnik potrjuje, da se strinja s spremembami.
Ponudnik je podjetje FC Olimpija d.o.o., Dunajska cesta 167, Ljubljana, 1000 Ljubljana, ki upravlja s spletno trgovino, ki deluje na spletni strani https://nkolimpija.si/ (v nadaljevanju Spletna stran Olimpija)
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in spletno trgovino, ki deluje na povezavi: https://shop.nkolimpija.si/si/shop.html
Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v sistemu Spletne strani Olimpija Podjetja FCO, ki deluje na spletni strani https://shop.nkolimpija.si/si/shop.html
Spletna stran Olimpija je informacijski sistem namenjen predstavitvi novic, igralcev tekem in vsega ostalega povezanega z nogometnim klubom Olimpija in prodaji izdelkov.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Uporaba Spletne strani Olimpija je pogojena s temi pogoji uporabe, vključno z veljavnimi predpisi Republike Slovenije na tem področju.
Z uporabo spletnega mesta vsak uporabnik:
- izrecno soglaša s splošnimi pogoji uporabe;
- se obvezuje, da bo spletno mesto uporabljal na zakonit način;
- se obvezuje, da storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katere koli vsebine in/ali oglasa, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom ter moralo;
- odgovarja za poznavanje in spoštovanje veljavnih predpisov Republike Slovenije, ki se nanaša na uporabo Spletne strani Olimpija;
- ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe;
- ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov;
- ne bo na noben način kopiral, shranjeval ali posredoval celih ali delov vsebine Spletne strani Olimpija ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev ali njegovi programski ter strojni opremi.
Podjetje FCO se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito digitalne vsebine, kadar je to primerno,
- informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno,
- stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikuje od osnovne tarife,
- obstoju kodeksov ravnanja in dostopnosti do morebitnih kodeksov ravnanja.
Košarica
Na Spletni strani Olimpija, oziroma njenih podstraneh, izberite izdelek in želeno količino ter kliknite na gumb »Dodaj v košarico«. Pri izdelkih z več možnostmi izbire velikosti, barve, ipd. izberite želeno velikost in barvo (če je potrebno) ter kliknite na gumb »Dodaj v košarico«.
Če kliknete na gumb »Dodaj v košarico«, se vam na desni strani ekrana odpre/pripelje »košarica«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, na dnu kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupi« in »Košarica« se vam zapre; to vam omogoča nadaljnjo nakupovanje v spletni trgovini.
Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na ikono »košarica« in pri posameznem izdelku klikniti »križec« ali količino izdelka s klikom na »–« nastaviti količino izdelka na 0. Košarica se posodobi samodejno.
Če želite povečati količino že izbranega izdelka v nakupovalni košarici, morate klikniti na ikono »košarica« in povečati količino izbranega izdelka. To storite s klikom na »+«. Košarica se posodobi samodejno.
Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupi«.
Ikona »košarica« vam omogoča pregled izbire vaših izdelkov in vam prikaže delni znesek vašega naročila (brez poštnine).
Za zaključek nakupa pojdite skozi tri korake. Ob kliku na ikono »košarica« vas odpelje na stran vaših izbranih izdelkov. Za zaključek nakupa kliknite na gumb »k blagajni«, kjer izberete plačilno sredstvo, potrdite z gumbom “nadaljuj”, se prijavite (v kolikor ste že registriran uporabnik) in izpolnite vaše osebne podatke za dostavo.
Če želite zaključiti nakup in ste izpolnili podatke, kliknite gumb »Nadaljuj« in sistem vas pripelje na zadnjo stran vašega nakupa (pregled nakupa), kjer nakup potrdite z “Potrdi in plačaj.”
Če nakupujete vstopnice, izberite želeno možnost v meniju (točno tekmo, paket večih vstopnic, sezonska vstopnica, ipd). Na naslednjem ekranu izberite želen sektor, na katerem izbirate sedišča. Izbirate lahko med sedišči, ki so označeni z zeleno barvo. Ko ste izbrali vsa sedišča, ki ste jih želeli, izberete variacijo vstopnice, in sicer lahko izbirate med ODRASLI ali pa OTROCI. V kolikor vstopnico nakupujete za osebo mlajšo od 14 let morati izbrati variacijo “OTROCI”, v kolikor pa je oseba starejša pa morate izbrati “ODRASLI”. Po končanem izbiranju potrdite z gumbom “k blagajni”.
Za tekme, kjer pristojni organ predpiše personalizacijo, je potrebno ročno vpisati zahtevane podatke, ki so nujno potrebni za vstop na stadion.
V primeru da razpolagamo s kuponom za popust ga vpišemo v polje pod “Dodaj kupon”. V kolikor je koda kupona pravilna in aktivna se vam bo izpisalo obvestilo v zeleni barvi, in sicer “Koda kupona uspešno dodana”. V kolikor koda kupona ni pravilna in/ali ni veljavna se vam bo izpisalo obvestilo v rdeči barvi “Napačna koda kupona”.
Ko smo uspešno dopolnili vse nujno potrebne podatke, nakup nadaljujemo s tem da kliknemo na gumb “Nadaljuj z naročilom”.
V kolikor želite nazaj na izbor sedežev pritisnete na gumb “Nazaj na izbor sedežev”.
Blagajna
Za dokončanje naročila morate v »košarici« klikniti gumb »nadaljuj na blagajno« in izpolniti vsa potrebna polja.
Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, država, naslov, kraj, poštno številko, e-mail naslov in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo vašega izdelka.
Način plačila: Izbira se lahko med več različnimi načini plačila, in sicer: plačilo s kreditnimi in plačilnimi karticami, Valu, predplačniško kartico dobroimetja FCO, mBills in AirCash.
Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust, ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb »unovči kupon«.
Pregled naročila: Na https://shop.nkolimpija.si/si/nakup-korak-1.html strani so prikazani izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
Cena: cena posameznega izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni, še preden kupec zaključi naročilo.
Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »zaključek naročila«.
Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.«
V primeru nakupa vstopnice, le-te prejmete na mail, ki je registriran z vašim računom.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Podjetje FCO lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali preko vpisanega elektronskega naslova.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (opisano zgoraj), le da je potrebno ob zaključku nakupa vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu s 43. č in 43. d členom ZVPot pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga, podjetju na elektronski naslov shop@nkolimpija.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: FC Olimpija d.o.o, Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana. V primeru, da je naročeno blago personalizirano, odstop od pogodbe ni možen.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina).
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (peti odstavek 43č člena ZVPot).
Potrošnik ob vračilu blaga podjetju pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v tridesetih dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe (v to vračilo niso vključeni stroški vračanja blaga).
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
V primeru nakupa vstopnice kupec, v skladu s 12. točko 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) nima pravica do odstopa od pogodbe pri storitvah storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku. Glede na navedeno zakonsko izjemo, v skladu s katero potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa vstopnic, so vsa naročila vstopnic obvezujoča, ne glede na način naročila. Vstopnic za vse prireditve NK Olimpija, ki so bile kupljene preko spletne strani www.nkolimpija.si ali na prodajnem mestu NK Olimpija, ni mogoče vrniti, zamenjati in zanje zahtevati vračila denarja.
V primeru odpovedi prireditve, spremembe datuma ali ure prireditve je za urejanje nastale situacije in vračilo denarja v vseh primerih odgovoren organizator prireditve. Ob nastanku navedenih okoliščin bo NK Olimpija kupce vstopnic v najkrajšem možnem času obvestil o veljavnosti vstopnic in možnostih vračila denarja. Kupnino vrnemo le v primeru odpovedi prireditve, v nasprotnem primeru vstopnice veljajo za prestavljen datum ali uro prireditve.
V primeru izgubljenih ali ukradenih vstopnic kupec ni upravičen do povračila stroškov, zamenjav ali nadomestnih vstopnic.
Dolžnost kupca je preveriti veljavnost datuma, časa in lokacije prireditve, za katero je vstopnico kupil. Ob prejemu vstopnice je kupec dolžan vstopnico takoj preveriti in morebitne napake na izpisu vstopnice (kot na primer napačen izpis dogodka, datuma, časa in lokacije prireditve in napačna navedba izbranega sedeža) takoj opozoriti prodajalca, kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupoprodajna pogodba med podjetjem FCO in kupcem je na Spletni strani Olimpija sklenjena v trenutku, ko Podjetje FCO kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Podjetje FCO kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Podjetja FCO in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Spletna stran FCO omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo s kreditnimi in plačilnimi karticami,
- Valu,
- predplačniško kartico dobroimetja,
- mBills,
- AirCash.
Ponudnik blago pripravi, nato pa se storitev dostave izvede v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe GLS. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ponudnik v teh splošnih pogojih sporoča vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da naročite dostavo izdelka na dom boste o dostavi obveščeni tudi s strani dostavne službe GLS, in sicer prek sredstev obveščanja, ki ste jih navedli ob izpolnitvi naročila. Ponavadi dostavna služba o dostavi obvesti preko telefonskega sporočila v katerem je določena tudi predvidena ura dostave in elektronski naslov, na katerem lahko spremenite uro dostave oziroma način prevzema.
Opozorilo: Ti pogoji veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
V kolikor ste kupili vstopnice vam bodo dostavljene na e-poštni naslov, ki ste ga posredovali na zadnjem koraku nakupa.
Stroški pakiranja in dostave pri nakupu znašajo 5,30 EUR v kolikor je naslov za dostavo znotraj Slovenije.
V kolikor je naslov za dostavo v drugih državah EU potem je strošek pakiranja in dostave 15,9 EUR.
Opozorilo: Podjetje FCO kupce opozarja, da ima lahko dostavna služba določeno provizijo pri prevzemu. Glede slednjega je kupec napoten na trenutno veljavni cenik oziroma splošne pogoje poslovanja dostavne službe GLS.
Stroški pakiranja in dostave za tretje države: po dogovoru.
Izdaja računa (v skladu z Zakonom o davčnem potrjevanju računov)
Podjetje FCO po plačilu naročenih izdelkov in ob dostavi kupcu pošlje tudi račun v fizični obliki na podan naslov za dostavo (račun se nahaja v paketu skupaj z naročenimi izdelki).
V primeru, da se kupec odloči za osebni prevzem artiklov, lahko naročeno blago po prejetju potrditvenega sporočila prevzame po PREDHODNEM DOGOVORU od pon – čet od 9.00 do 14.00 na naslovu Vojkova ulica 100, 1000 Ljubljana (Garažna hiša Stožice) po:
– telefonu: 041-822-722 ali 070-651-134 ali
– emailu: shop@nkolimpija.com
Na računu so razčlenjeni; cena, DDV, stroški poštnine. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
V primeru nakupa vstopnic s kreditno kartico, kupec dobi račun na e-poštni naslov, ki ga je posredoval na zadnjem koraku nakupa vstopnice. Račun pride skupaj z e-poštnim sporočilom, v katerem so vsebovane tudi vstopnice.
Promocijske kode oz. kuponi prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih.
Menjava promocijske kode za gotovino ni možen. Kupon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti kupona.
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila.
V polje »Promocijska koda ali Kupon« vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb »unovči kupon«.
Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. V primeru, da je znesek vašega naročila višji od vrednosti kupona, poravnate razliko. Nato oddate spletno naročilo.
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Podjetje FCO uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami se plačila izvajajo preko plačilnega procesorja (payment gateway) PAAZ d.o.o.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Podjetja FCO.
Več o varovanju osebnih podatkov najdete na strani Politika zasebnosti.
Podatki, ki jih Podjetje FCO d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
Podjetje FCO bo v stik stopila z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Podjetje FCO izrecno spoštovala.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Podjetje FCO omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih dodatno pregleda. Podjetje FCO ne bo objavilo mnenj oziroma prispevkov, ki so na kakršenkoli način žaljivi, neprimerni ali, ki po prosti presoji družbe, drugim uporabnikom in obiskovalcem spletne strani ne nudijo koristi.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s splošnimi pogoji in z uporabo njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo mnenja ali le dela tega mnenja v vseh elektronskih in drugih medijih.
Podjetje FCO ima pravico, da vsebino mnenja ali komentarja uporabi časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na Podjetje FCO d.o.o.
Spletna trgovina Podjetja FCO in vsi podatki na njej, kot npr. slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja.
Podjetje FCO se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih Podjetje FCO ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Podjetje FCO kupca obvestila o spremembah ter mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav ter vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani.
Podjetje FCO spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda preko e-naslova: shop@nkolimpija.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje FCO bo v petih delovnih dneh potrdila, da je pritožbo prejela, kupcu sporočila časovno obdobje obravnave ter ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Podjetje FCO se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje FCO prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje FCO, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ponudnik lahko obstoječe splošne pogoje spremeni brez predhodnega obvestila. Uporabnik se zavezuje, da bo preverjal, ali so se pogoji uporabe spremenili.
V primeru, da uporabnik s spremenjenimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletne strani Olimpija. Z vstopom na spletno mesto potrjuje, da se z morebitnimi spremembami in dopolnitvami strinjate.
Spletno mesto asa.si je izdelano na WordPress platformi ( WordPress™ 5.9.1). Čas nalaganja strani v povprečju znaša 3 sekunde. Spletno mesto je združljivo s sodobnimi spletnimi brskalniki Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, Edge, Android Browser, Opera, IOS, Maxthon in podobnimi sistemi. Delovanje je preverjeno nemoteno v sodobnih omrežjih Telekom Slovenije, t-2 network, Siol, Amis, Telemach in ostalimi ponudniki z ustrezno in primerljivo tehnično opremo.
Objavljeni splošni pogoji se uporabljajo od dne 23. 2. 2022.
Sprememba dne 9.6.2023